ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΩ ΔΟΚΕΙ
ΑΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ






Διακύρηξη
Όραμα
Δράσεις
Αρχές
Αξίες
Στόχος

 Η Θρησκεία του υλισμού

 ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΛΙΣΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

 

Υπάρχει και μια άλλη μονοθειστική θρησκεία πού αγκαλιάζεται από όλες τις θρησκείες ενώ ταυτόχρονα τις ενγκολπώνει ταυτόχρονα κάνοντας την δυσδιάκριτη.Είναι ο αθεισμός και ο στείρος νεότευκτος  υλισμός μακράν του Υλοζωισμού των προγόνων μας.Εκπροσωπείται από δύο φαινομενικά αντίθετα ρεύματα αυτά του κεφαλαιοκρατισμού και του κοινωνικοκρατισμού μέχρι πρότινως κυρίαρχα στον διπολισμό με κύριο στόχο την εδραίωσή τους μέσω της κατάλυσης όλων των παλαιών δομών.

Ολες οι μονοθειστικές θρησκείες δίνουν σαφέστατες προσδοκίες στους πιστούς τους για έναν πολλά υποσχόμενο άλλο κόσμο.

Αυτό που θα ισχυριστούμε εδώ είναι ότι ο κάθε δηλωμένα άθεος καπιταλιστής ή κομμουνιστής έχει ως κύριο γεννεσιουργό αίτιο και κινητήριο μοχλό  της κοινωνίας το χρήμα ως θεό του  που κατοικεί μόνο σε αυτό τον κόσμο. Τό χρήμα  ως καίριο μέσο επίτευξης της ευτυχίας,  ως μέσο εξουσίας ως εργαλείο εξύψωσής του πάνω από κάθε πνευματικότητα και αρετή.

Θα βρούμε ανάμεσά μας ένα τεράστιο αριθμό συμπολιτών μας σε όλες τις σύγχρονες κοινώνίες πού περιφρονούν τον όρο θρησκεία και κάθε θεό πού εκπροσωπεί κατατάσσοντας την ως μια διαφορετικού τύπου κερδοσκοπική επιχείρηση.

Εδώ όταν ομιλούνε για τις μονοθεϊστικές μας βρίσκουν σύμφωνους.-«όταν η εκκλησία τραβάει την προσοχή μας στους ουρανούς αυτή λυμαίνεται τους θησαυρούς της γής»Nietzsche.

Όταν όμως καλούνται να πάρουν να πάρουν θέση και για τις εθνικές πολυθειστικές θρησκείες(Ινδική, Ελληνορωμαική,Κελτική,κ.α.)στην άγνοιά τους τις αποδίδουν στην ανοησία ανώριμων εθνών! Αδυνατούν όμως να στηρίξουν αυτήν την θέση τους αφού δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την συνύπαρξη ανυπέρβλητων πολιτισμικών επιτευγμάτων στους τομείς των Τεχνών Επιστημών Γραμμάτων σε αυτά τα ανώριμα έθνη, ούτε να αποδείξουν κίνητρα υλικών ωφελών σε αυτά  όπως πιστοποιεί ο αποδεδειγμένος απο την ιστορία βίος και ήθος ζωής τους.

  Θα υπερθεματίσουνε για την δύναμη του χρήματος, το μέγεθος της  υλικής ισχύος του και τις σχέσεις που αυτή διαμορφώνει, την εξαγορά συνειδήσεων, δηλαδή την τιμή πού εξαγοράζει κάθε ηθικό άτομο όποιου δόγματος, φυλής-άρα να παρατηρήσουμε ότι αυτοί οι αήθεις υλισταί είναι και φθηνότεροι.

Μιλάνε χωρίς να το αντιλαμβάνονται για ήθος του χρήματος! Στα λόγια τους διακρίνονται όλες οι αντιστοιχίες ενός θρησκευτικού δόγματος με το χρήμα να ίσταται πέραν και πάνω από ήθη και αξίες.

Επαναλαμβάνουν με έπαρση ότι δεν υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο μιμούμενοι άθελά τους κάθα αββά, μουλά, παπά ότι δεν υπάρχει σωτηρία έξω από την πίστη που διακηρύσει.

Με κατοικίες του θεού τους στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και ναούς που εισακούουνται οι υλιστικές προσευχές τους τα χρηματιστήρια, δείχνουν σεβασμό στους κατόχους του χρήματος, ανάλογο του θρησκευτικού αποδιδόμενου από τον πιστό στον κληρικό του.Αναγνωρίζουν στην ιδιοκτησία και την κληρονομική μεταβίβαση πλούτου στον ίδιο βαθμό που αναγνωρίζουν οι πιστοί στην κατοχή της Αλήθειας και την αποστολική διαδοχή στους φορείς του δόγματός τους.

Διακαής τους πόθος είναι η ολοένα μεγαλύτερη απόκτηση υλικού πλούτου, υλικής ευημερίας, περισσότερης διάρκειας  ζωής με τα ίδια μέσα που ένας πιστός συναλλάσεται με το θεό του για την εξασφάλιση της θέσης της ψυχής του.Παρακάλια ως προσευχές, κυρώσεις για τιμωρίες, συμφωνίες αντί για τάμματα, απατεωνιές αντί για μαγγανίες.

Ούτε βέβαια θα μπορέσουν να μας εξηγήσουν γιατί τα πρότυπά τους οι μεγαλύτεροι κεφαλαιοκράτες χτίζουν για δική τους και μόνο χρήση εκκλησίες στις αυλές των επαύλεών τους, ή γιατί στο τέλος της ζωής τους συχνάζουν ανελλιπώς σε αυτές.

Μετά την Αναγέννηση και σε οξεία αντίθεσή της ο Προτεσταντισμός αυτή η μορφή του Χριστιανισμού φέρνει το οικονομικό κέρδος ανάμεσα στα θεία δώρα-« ο θεός σε βοηθά να γίνεις πλούσιος επειδή σε ανταμείβει γιατί είσαι καλός χριστιανός και είσαι φτωχός επειδεί ο θεός σε τιμωρεί.»Κάλβιν

Με σύνθημα μακριά από τούς Έλληνες ειδωλολάτρες και τον κρυπτοπολυθειστικό καθολικισμό και ορθοδοξία προτρέπει αυστηρή επιστροφή στην βίβλο.Ετσι εμφανίζεται με τον προτεσταντισμό και το σπέρμα της κεφαλαιοκρατίας.

Όμως η μόνη πραγματική αξία του χρήματος έγκυται στην αξία του ως μέσο διευκόλυνσης των ανταλλαγών αγαθών.Η χρησιμότητά του ως αξία εμφανίζεται στην έλλειψή του,σε συνάρτηση με τις αναγνωρισμένες ανάγκες μας.

Οσο για την κατανομή του η Θεά Δήμητρα κατανέμει δίκαια τον Δάμο, την ακαλλιέργητη γή στούς πολίτες για την ευρυθμία του Δήμου.Στην Δύση όσο μεγαλώνει ο πλούτος μεγαλώνει και η φτώχεια, στό Ανατολικό πείραμα όσο μεγαλώνει η φτώχεια μικραινει ο πλούτος.Όταν θά έπρεπε να αυξάνεται ο πλούτος και να μειώνεται η φτώχεια.

Στην ιδεολογική πάλη τιμής που θα δώσουμε δεν υπάρχουν θεατές.Δεν θα αφήσουμε τά νώτα μας ακάλυπτα σε νέους εφιάλτες.

 ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΩΝ

 

 

  

 

 

 

 

 
Νόμοι
Ποινές - Δικαιώματα
Κοινωνική - Οικονομική Πολιτική
Σοφιστική Σχολή
Συνδρομές - Εισφορές


Επιστροφή