ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΩ ΔΟΚΕΙ
ΑΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ






Διακύρηξη
Όραμα
Δράσεις
Αρχές
Αξίες
Στόχος
      Για το Σχέδιο του Απελευθερωτικού Αγώνα

 

 

Διάκριση Στόχων και Αρχών.

 

Είναι απολύτως αναγκαίο να διακρίνουμε τους  στόχους που το απελευθερωτικό κίνημα των Ελλήνων διεξάγει.Οι στόχοι του Ελληνικού Εθνισμού δεν πρέπει να συγχέονται με τις αρχές. Άλλο πράγμα το ένα άλλο το άλλο. Ένας χρηματοπιστωτικός οργανισμός μπορεί να έχει ως αρχή του την ειλικρίνεια την συνέπεια και την εμπιστοσύνη αλλά οι στόχοι του να είναι η επικράτησή του στην συνείδηση των δανειοληπτών ως ο αποκλειστικός φορές παροχής δανείων ή επικράτηση έναντι άλλων ανταγωνιστών που οι αρχές τους μπορεί και να ορίζονται τελείως διαφορετικά.

Ολες οι Ελληνικές ομάδες διέπονται από αρχές καταγεγραμμένες σε ένα καταστατικό λειτουργίας και διαχείρησης. Βάσει αυτών των αρχών συντελούνται και οι όποιες κινήσεις συνεργασίας και επικοινωνίας των ομάδων. Όμως απουσιάζουν δυστυχώς οι στόχοι πάνω στους οποίους ορίζεται η κατεύθυνση των όποιων διεργασιών ενεργειών ομάδων που διαπνέονται από τις ίδιες αρχές. Ας φέρουμε ένα παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητή αυτή η σύγχιση.

Το καταστατικό μιάς ομάδας ορίζει ως αρχές τον εκδημοκρατισμό της κοινωνίας την διάδοση της παράδοσης και την προαγωγή του πολιτισμού. Θα μπορούσε κάλλιστα να συνεργαστεί με μια άλλη ομάδα φερ`ειπείν με αρχές την εκμάθηση της Ελληνικής παράδοσης την δημοκρατία και την δημοκρατικότητα.

Ωστόσο το αδιέξοδο θα φαινόταν καθαρά όταν η πρώτη ομάδα έχει σκοπο την διεξαγωγή σεμιναρίων στα μέλη της και η δεύτερη τη κατασκευή παραδοσιακών υφαντών και χιτώνων  και οργάνωση ομιλιών με θεμα την Δημοκρατία. Αυτός είναι και ο ορισμός που δίνουμε για το σύμπτωμα της αρχαιολατρίας.

Η αυτιστική κατά μονάς ή εν συνόλω ικανοποίηση του θαυμασμού για ένα μακρινό άπιαστο κόσμο που εμφανίζεται σε ένα τελείως διάφορο και πολλές φορές αντίξοο περιβάλλον.

Σαν να παγώνεις στην Β.Ευρώπη σκεπτόμενος μια μεσογειακή παραλία το καλοκαίρι μόνος ή με ομοιδεάτες. Ως αποτέλεσμα αναπλάθεις την ιδεατή κατάσταση συλλέγοντας πληροφορίες και φωτογραφίες για πιθανούς θερμούς προορισμούς. Θα ήταν ευτυχής συνταύτιση αν ο προορισμός έστω και προσωρινά ήταν εφικτός και για τους αρχαιολάτρες.

Η αρχαιολατρία ορίζεται από αρχές και διακυρήξεις συμπάθειας έως λατρείας αλλά από απουσία συντεταγμένης δράσης. Στην καλύτερη περίπτωση η αρχαιολατρία βρίσκει πλατφόρμες συνεργασίας για επικοινωνία ομάδων που έχουν επιθυμία να ανταλλάξουν ιδέες και γνώμες για το κοινό ενδιαφέρον ή να προβούν σε εκδηλώσεις μιμητισμού του ιδεώδους τους. Αυτές οι ομάδες δεν θα συναντηθούν για την στρατηγική και τακτική διαμόρφωση του σκοπού  αφού οι σκοποί τους περιορίζονται στην ίδια ύπαρξη και λειτουργία τους.

Σε λίγες γραμμές οι αρχαιόφιλες ομάδες έχουν σκοπό την ίδια ύπαρξη και λειτουργία τους.Την διατήρηση των μελών τους την την είσπραξη συνδρομών την έκδοση εντύπων διενέργεια ομιλιών την κατασκευή μιάς ιστοσελίδας. Με ένα λόγο την συνύπαρξη στο παγωμένο εχθρικό περιβάλλον στα  αυστηρά προκαθορισμένα πλαίσια της ελευθερίας διακίνησης ιδεών και προστασίας των μειονοτήτων. Γίνεται εμφανές ότι όποιοι άλλοι στόχοι εμφανίζονται ως μακρινοί και ξένοι για κάθε ομάδα χωριστά αλλά και για αυτές ακόμα που κραυγάζουν καθαρά το Αρχαίο τρόπο και ήθος ως το ζητούμενο. Αυτό μαθηματικά οδηγεί στην εσωστρέφεια και το περιθώριο άρα και τους μικρούς αριθμούς. Την μειονότητα και την θέση μειονεξία.

Γιατί συμβαίνει αυτό ; Aς φέρουμε ένα παράδειγμα για να γίνει κατανοητό.

Σχέση Ποσότητας και Ποιότητας

Δύο εμπορικές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στον χώρο των υποδημάτων.Η μία έχει στόχο να πουλήσει τα υποδήματα της σε μία αγορά η άλλη παράγει υποδήματα για όποιον ξυπόλητο βρεθεί να τα ζητήσει. Η πρώτη βλέπει τα υποδήματά της φορεμένα η άλλη η «αγνή», βλέπει το στόκ της να συσωρεύεται και κλαψουρίζει παρέα με τους λιγοστούς αλλά «ποιοτικούς» πελάτες γιατί ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται την ανωτερότητα των υποδημάτων που παράγει. Σε βαθμό που και οι λιγοστοί πελάτες της  να αμφιβάλλουν για την επιλογή τους. Θα πεί κάποιος ότι η εμπορική αναλογία δεν είναι η κατάλληλη,αλλά το ίδιο συμβαίνει και σε κοινοφελείς οργανισμούς. Όταν ό ένας εχει σκοπό τη διάδοση των ιδεών και υπηρεσιών του και ο άλλος διατηρεί ένα γραφείο για όποιον του χτυπήσει την πόρτα ο πληθυσμός θα εμφορείται από τις ιδέες του πρώτου ενώ οι ιδέες του άλλου θα είναι παντελώς άγνωστες.

Είναι η ώρα που κάθε  νούς εγείρει την διαμάχη ποιότητας και ποσότητας διατηρώντας την ποιότητα για τον εαυτό του και εναντιώνεται σε όποιον ισχυρίζεται το ίδιο.Είναι το σφάλμα της μη διακρισης της δημιουργίας ποιότητας μέσα από΄την συγκέντρωση ποσοτήτων. Την δημιουργία αριστουργηματων από αυτόν που κατέχει και αυξάνει τον πλούτο. Το Ελληνικό θαύμα μέσα πό τον πλούτο του χρόνου δημιουργίας του.

Αρκετά!Αλλοι επιλέγουν να  βαφτίζουν ποιότητα την πενία. Ας φέρουμε ένα ακόμα παράδειγμα σε αυτούς που δεν το καταλάβανε.

Πόση ποιότητα σε αθλητές μπορεί να αντλήσει μια χώρα δέκα εκατομυρίων απέναντι σε μια χώρα διακοσίων πενήντα; Πόσο διαφορετική και εξελιγμένη αγωγή θα πρέπει να παρέχει για να αντιτάχθεί σε τέτοια μεγέθη ειδικά όταν αυτά ανταγωνίζονται;

Aν κατέστη σαφές θα πρέπει οι στόχοι να είναι σαφείς, αποδεκτοί και πραγματοποιήσιμοι. Ο στόχος επανελληνίσεως σαν αφηρημένη έννοια χωρίς να οριστεί το πολιτικό το κοινωνικό το βιοψυχικό υλικό είναι ασαφής. Ο στόχος επανελληνίσεως μεσω της επιβίωσης της στην χριστιανική κουλτούρα δεν είναι αποδεκτός αφού ο ένας ακυρώνει τον άλλο.Εκδημοκρατισμός και λαϊκή κυριαρχία να επιβιώσει μέσα στα οικονομικά φέουδα της ολιγαρχίας είναι τουλάχιστον ουτοπικό.Επίσης ο στόχος της επανελληνίσεως αύριο ή σε μια μακρινή ζούγκλα δεν είναι πραγματοποιήσιμος αφού δεν ευδοκιμεί σε τέτοια περιβάλλοντα και είναι πάντα ώς είπαμε προιόν χρόνου ως πλούτου.Κάθε ενέργεια κάθε δράση κάθε σκέψη πρέπει να συντελεί στην κατάρτιση στόχων που θα μετετρέπει ένα χώρο σε κίνημα.

 

 

Στόχοι του Ελληνικού Κινήματος

 

Μπορούν σήμερα οι Εθνικες ομάδες να θέσουν στόχους;

Μπορούν να δούν να δούν πέρα από την λειτουργία τους;

Eίναι θέμα χρόνου; προσώπων; αριθμών;

Aς το εξετάσουμε στα πλαίσια της καλοπροαίρετης κριτικής που επιτρέπει να είμαστε εχθροί με αντιλήψεις και φίλοι με πρόσωπα.

Ο στόχος είναι ένα καταληκτικό σημείο που ορίζει όχι μόνο το ίδιο αλλά και την θέση εκκίνησης.Βλέποντας που θέλουμε να φτάσουμε βλέπουμε και που στεκόμαστε.Πόσος μακρύς ο δρόμος τις δυνατότητες αλλα και την απόσταση είτε αυτή είναι εσωτερική είτες εξωτερική.

Δεν υπάρχει πιο διαλυτικό πιο βλακώδες προϊόν ενός υπερεγώ ή ενός ανίκανου για συλλογισμούς νού να ταυτίζει το επιθυμητό με το υπαρκτό.Να πούμε είμαστε ήδη εκεί δεν χρείάζεται να κανουμε τίποτα. Από κεί παράγονται όλα τα κακά .Ο Ελληναρισμός που παρά τις ιστορικές αποτυχίες του διεκδικεί και χαμένα εδάφη,η έπαρση προσώπων ως μεσα σύγκρισης η ιδιοποίηση του Ελληνισμού από ομάδες κ.ο.κ. Η αδράνεια, η ηττοπαθεια, η οκνηρία, ο διαμελισμός που οι έριδες παράγουν.

Ο στόχος πρέπει να εχει όλα τα στοιχεία που αναφέραμε και να ορίζει και τα αντίστοιχα μέσα επίτευξης.

Ας φέρουμε ένα δύο παραδείγματα στόχου επανελλήνισης.

Διάδοση των Ελληνικών αξιών στα νεώτερα και πιόδυναμικά στρώματα της κοινωνίας με ρυθμούς ισους της διαδόσεως όλων των άλλων διαλυτικών ιδεολογιών για την προστασία τους από τον νέο-ασιατισμό.

Σε πέντε χρόνια το πέντε τοις εκατο του Ελληνικού πληθυσμού να θρησκεύεται κατά τα πάτρια .

Το είκοσι της εκατό του Ελληνικού πληθυσμού σε πεντε χρόνια να λειτουργεί αυτόνομα σε πολιτικό επίπεδο εκτός του σημερινού νεοβυζαντινού καπιταλιστικού μορφώματος.

Αυτοί οι στόχοι ορίζουν το μέγεθος της αναγκαίας εργασίας, τον όγκο του έργου. Κανείς δεν μπορεί να πηδήξει σκαλοπάτι πέρα από τον δρασκελισμό του.

Οι στρατηγικές και οι τακτικές λοιπόν αφορούν αυτούς που έχουν θέσει στόχους. Οι στόχοι ορίζονται αποτελεσματικα μέσα από την μελέτη της παρούσας κατάστασης των πραγματικων δεδομένων ειδάλλως παραμένουν ευσεβείς πόθοι.

Ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν .Ποιος είναι ο τύπος του ελεύθερου Ελληνα ο τύπος του σημερινού ραγια στις παρουσες συνθήκες και όχι ιδεατά.

Ποιες είναι οι ευκαιρίες κατά ποσο είναι αξιοποιήσιμες από τις υπάρχουσες δυνατότητες.Ποια είναι τα εμπόδια η σοβαρότητα τους και η πιθανότητα να συμβούν.

Ποιες είναι οι δυνατότητες και οι αδυναμίες μας.Εχουμε εχθρούς;Ποιοι είναι τι πιθανολογούμε ότι θα κάνουν.

Σήμερα ο στόχος είναι ασαφής, ο εχθρός απαθής και οι ομάδες αποσυντίθενται μπροστά του.Απουσία σκοπού-η θέση αντίθεση δεν οδηγουν σε σύνθεση αλλά στην παραδοχή της διαφωνίας.Αντί της αξιολόγησης που καθορίζεται στον αγώνα έχουμε υποκειμενικές αξιολογικές κρίσεις των μέν για τους δε..

 

Μελέτη της παρούσης κατάστασης.

 

Για να τεθεί ο στόχος θα πρέπει να μπορούμε να αντιληφτούμε την πραγματικότητα τα δεδομένα της αλλά και να μπορούνε να προβλέψουμε με ένα ποσοστό βεβαιότητας τις τάσεις. Αν δέν δεχτούμε τα δεδομένα ως τέτοια δεν ζούμε στον ίδιο κόσμο.

Αν τα ερμηνεύουμε διαφορετικά έχουμε απόκλιση και ασυμφωνία και αυτό επιλύεται από το είδος της υπάρχουσης οργάνωσης. Aν κάνουμε διαφορετικές προβλέψεις  ή έχουμε χαμηλή βεβαιότητα τότε είτε είμαστε αόριστοι και χρειαζόμαστε περοσσότερα στοιχεία ή περισσότερο μυαλό ή η κατάσταση είναι θολή.

Συμφωνούμε ότι τελούμε υπο θρησκευτική και κατεπέκταση κοινωνική κατοχή;

Aν όχι τότε δεν εχουμε αλυτρωτικές τάσεις ή η κατοχή έχει γίνει δεύτερη φύση.Τότε μιλάμε για όρους συνύπαρξης με τον αδερφό κατακτητή!

Δεχόμαστε ότι η Ελληνική Λατρεία χρήζει επαγγελματιών αποκλειστικών Ιερέων και Ιερειών όπως και η Ιατρική απαιτεί επαγγελματίες ιατρούς;Αν όχι τότε είναι κατώτερη όχι μόνο των επιστημών αλλα΄και άλλων υπάρχουσων που έχουν αφοσιωμένους ιερείς.Αν όχι δεν προσδιοριζόμαστε ως θρησκευτικό σώμα αλλά ως φιλοσοφικό. Αντιλαμβανόμαστε ότι η Ελληνική Δημοκρατία είναι Κράτος των Πολιτών της ενταγμένων με μια ενιαία βιοψυχική αντίληψη σε Κυρίαρχους Δήμους;

Συμφωνούμε ότι θα πρέπει να υπάρχει κοινωνική παρουσία με γνωστοποίηση αρχών και διαδοση ιδεών στην ευρύτερη κοινωνία;Aν όχι είμαστε εσωστρεφείς και οι δράσεις μας επικεντώνονται στην γνωστοποίηση ύπαρξής μας.

Ορίζουμε τον Ελληνα κατά την υπηκοότητα που δίνεται από αυτό το Σύνταγμα, από της επαφή του με αυτήν την παιδεία και είμαστε ικανοποιημένοι, ή από το ομόγλωσσο όμαιμο και ομότροπο; Oφείλουμε πρακτικά και όχι λεκτικά να προσδιορίσουμε την φύση και τον χαρακτήρα μας.

Καμιά ευκαιρία δεν είναι αξιοποιήσιμη γιαυτόν που δεν την αντιλαμβάνεται ως τετοια αυτόν που δεν γνωρίζει άν είναι ικανός να την εκμεταλευθεί!

Ο χειρότερος στρατηγός γνωρίζει τουλαχιστον τον αριθμό και την ποιότητα του στρατεύματος προτού θέσει στόχο την διεξαγωγή της μάχης σε ένα ορισμένο πεδίο.

 

Επιγραμματικά:

Θέτουμε την φιλοσοφία μας τις αρχές μας και την αποστολή μας.

Μελετάμε την υπαρχουσα κατάσταση εσωτερικα και εξωτερικά.

Θέτουμε πραγματικούς εφαρμόσιμους αποδεκτούς στόχους.

Ορίζουμε οργάνωση.

Μελετάμε στρατηγική και τακτική.

Περνάμε σε δράσεις και αξιολογούμε.

Νικαμε ή ηττώμαστε.

Ζούμε ή πεθαίνουμε.

 

 

 ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΩΝ

 

 

 

 
Νόμοι
Ποινές - Δικαιώματα
Κοινωνική - Οικονομική Πολιτική
Σοφιστική Σχολή
Συνδρομές - Εισφορές


Επιστροφή