ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΩ ΔΟΚΕΙ
ΑΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ



 



Διακύρηξη
Όραμα
Δράσεις
Αρχές
Αξίες
Στόχος
                Γνωρίζουμε καλά τις έξεις των νεοελλήνων
 

Γνωρίζουμε καλά τις έξεις των νεοελλήνων, τα κακά που μας διακατέχουν απο κληρονομικά βάρη γενεών που δημιούργησαν μια ιδιαίτερη φίλαυτη και ατομικιστική φύση. Γνωρίζουμε πιά καλά στο μεδούλι μας πόσο μεγάλο είναι το κόστος αυτής της ιδιωτείας, που φτάνει μέχρι τα όρια της φτωχοποίησης του λαού, της δημογραφικής του εξαφανίσεως, του άμεσου κινδύνου αλλοίωσης του έθνους, του κινδύνου αμέσου κατακτήσεως μέσω προδοσίας των καθεστωτικών. Γνωρίζουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε.

Η αναπαράσταση κοινωνικοποίησης που εκδηλώνεται στο συμπεριφορικό μοντέλο νεοέλληνας διάγει, και πολλές φορές απολαμβάνει κιόλας, μια αλλοτριωμένη επιβίωση  μια life-style μαλθακότητα, έχοντας ως πρότυπα ασημαντότητες και κάτω του μετρίου διάνοιες. Ως αποτέλεσμα ο νεοέλληνας έχει χάσει τόσο τη μαχητικότητα του όσο και την αίσθηση της κοινότητας, με αποτέλεσμα να αποφεύγει όλες τις απαραίτητες μάχες και να δρα αναθετικά προς κάποιους αόριστους ειδικούς της αντίστασης τους οποίους με θράσος εγκαλεί όταν δεν καταφέρνουν να πετύχουν τους στόχους που ο ίδιος αυθαίρετα έχει θέσει.

Σκοπός του παρόντος  δεν είναι να γράψουμε ένα ακόμα αφοριστικό κείμενο για το συνονθύλευμα που αυθαίρετα ονομάζουμε νεοελληνική κοινωνία. Ο όρος κοινωνία είναι μια αφαίρεση χωρίς πραγματικό αντίκρισμα, ο κοινωνικός ιστός έχει διαρραγεί εδώ και χρόνια, κατάλοιπο  παράγωγο του μια γενίκευση που θεωρούμε κοινωνικό σύνολο ενώ δεν είναι παρά ένας χυλός ασύνδετων ατομικοτήτων που συντηρείται μόνο απο την εξάρτηση της παραγωγικής και καταναλωτικής συνδιαλλαγής. Επειδή θεωρούμε πως ανήκουμε στους πολίτες που διαβιουμε ανάμεσα σε ιδιώτες πρέπει να σπείρουμε τους σπόρους της εξέγερσης και να κατανοήσουμε  τις δυσκολίες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Έτσι δεν έχουμε τον χρόνο να χαιδέψουμε αυτιά, αλλά και γιατί δεν πουλάμε τίποτε. Και αφού δεν ζητάμε χρήματα, ούτε ψήφους ούτε εθελοντική εργασία, δεν έχουμε ανάγκη να παραπλανήσουμε, να κοροϊδέψουμε ή να χρησιμοποιήσουμε άλλες γνωστές αήθεις πρακτικές δηλαδή να γίνουμε απατεώνες για τον σκοπό μας..


Η δουλειά μας  σήμερα είναι η διαδοση των ιδεων μας στα μαχητικοτερα τμηματα της κοινωνιας, στην οργανωση τοπικων ομαδων που  εργάζονται στην δημιουργια δημων-κοινοτητων. Σε αυτούς που βραζει το αιμα τους για αλλον τροπο ζωης, που δίνουν μαζί μας τον αγωνα εδραιωσης ελεύθερων προγονικών πολιτικών στάσεων κια συμπεριφορών με έργα. Οι αγωνιστές αυτοί κρινονται οχι απο τις γνωσεις τους, αλλα απο το εργο και το ήθος που  παραγουν για την πολιτική συσταση του δημου. Ο καίριος λογος ειναι πως το πεδιο μαχης του πολιτικού ελέγχου της εξουσίας απο τον Κυρίαρχο Δήμο  ανηκει στους Έλληνες  δικαιωματικα αφού αυτοί και μόνο αυτοί το πραγματώσανε σε όλη την ανθρώπινη  Ιστορία. Άρα αυτό που μένει είναι η δια ζώσης παρουσία των Δημοκρατών για την οργάνωση μας σε καθε Πόλη Νομό.

Ποιός είναι ο αγώνας μας; Γιατί  τον διεξάγουμε; Ο αγώνας μας  είναι για την εξουσία. Αντιεξουσιαστικός απέναντι στην εξουσία των υλιστών και εξουσιαστικός ώστε να κυβερνήσουμε τους εαυτούς μας, να φέρουμε το αυτεξούσιο στην κοινότητα των πολιτών, με μία λέξη την δημοκρατία! Το Αυτεξούσιο!. Ο αγώνας μας είναι πολιτικός, θρησκευτικός, φιλοσοφικός, κοινωνικός, ατομικός, ψυχολογικός, οικολογικός, είναι αγώνας καθολικός. Αλλά δεν είναι πολυσχιδής, δεν είναι ώς φαίνεται πολυμέτωπος, αφού αυτοί οι κατακερματισμοί της σκέψης αυτές οι διαιρέσεις της ζωής δεν φανερώνουν παρά ανικανότητα συνολικής θέασης. Μια διάσπαση που ευνοεί μόνο τους κρατούντες ώστε οι λαοί να μην βλέπουν το διακύβευμα που είναι η πολιτική εξουσία!

Δεν μας απασχολούν τα διλλήματα των κοινωνικών κινημάτων, η συλλογικότητα του αγώνα ή ο οπορτουνισμός, ο φόβος εαν η συντηριτική μάζα θα ακολουθήσει η θα προδώσει την πρωτοπορία, εαν θα είναι επαναστατικός η κοινοβουλευτικός, έαν το σύστημα μπορεί να χτυπηθεί απο μέσα ή απο έξω κλπ. Ούτε τα διλλήματα της άλλης πλευράς, εάν θα πρέπει να προηγηθεί ηθική αναγέννηση του πατριωτικού φρονήματος, να επιβληθεί το νέο καθεστώς πραξικοπηματικά ή μέσω απο εκλογές, να κατασταλούν οι αντιφρονούντες ή να διαπαιδαγωγηθούν.

Αντικειμενικά, εμάς αυτά τα αδιέξοδα δεν μας απασχολούν, αφού δεν περιμένουμε τίποτε και δεν προσδοκούμε τίποτε απο τους όποιους άλλους. Ο σκοπός μας είναι η διοικητική αυτονόμηση, η απεξάρτηση, ο πολιτικός διαχωρισμός. Το μήνυμά μας μονοσήμαντο: Αποχωριζόμαστε! Δεν αναχωρούμε για αλλού δεν αποχωρούμε, δεν υποχωρούμε αλλά διαχωριζόμαστε πολιτικά. Ο αγώνας μας λοιπόν είναι να επαναστήσουμε την Δημοκρατία για να ζήσουμε στην δημοκρατία. Κανείς επαγγελματίας πολιτικός δεν την έχει να μας την χαρίσει. Κανείς εξουσιαστής δεν την κατέχει για να του την κλέψουμε. Δεν την περιμένουμε απο κανένα.Την δημιουργούμε για εμάς αποστερώντας την υποταγή μας σε αυτούς. Έτσι θα πολεμήσουμε. Δεν αγνούμε τον εχθρό μας τον αρνούμαστε! Αρνούμαστε να του δίνουμε εντολή διακυβέρνησής μας μέσω ψήφου. Αρνούμαστε την ψηφοφορία ώς δημοκρατική λαΪκή εντολή. Απεναντί του το σύνθημα είναι πολιτική, κοινωνική, φιλοσοφική, οικονομική, καθολική ανυπακοή! Αυτός είναι ο δικός μας αντιεξουσιασμός. Παράλληλα η δική μας οργάνωση των ελέυθερων ζωνών στον Ελλαδικό χώρο, η δημιουργία της Κοινότητας όμορων Πόλεων, η παράλληλη διακυβέρνηση με δικά μας Όργανα δικές μας Αρχές, θεσμούς που θα παράξει η συνέλευση των Πολιτών, το κυρίαρχο όργανό της η Εκκλησία του Δήμου. Για μιά τελείως διαφορετική ζωή απο αυτήν, φυσική και αξιοπρεπή. Για το έλεγχο της καθημερινότητάς μας. Την αυτοεκτίμηση που δίνει η πολιτική συμμετοχή στις αποφάσεις, την αυτοπεποίθηση που δίνει η συμμετοχή στην δικαστική κρίση, την ασφάλεια που δίνει η οργάνωση στον Δήμο, την ανθρωπιά των σχέσεων στην φυλή, την γειτονία φίλων πολιτών και όχι ανταγωνιστικών ατόμων. Την χαρά της δημιουργίας στον Πολιτισμό την Τέχνη και την Επιστήμη για τον άνθρωπο. Τον πλούτο αυτής της γής που όλοι είμαστε δικαιωματικά  μέτοχοι! Για την ζωή που θα έχουν εργασία τα παιδιά μας και αυτή ακόμα που θέλουν. Κατανομή του πλούτου σε ίσους κλήρους και περιοδική αναδιανομή του πλούτου με απόφαση των Πολιτών.Την κατανομή του πλούτου στις οικογένεις της φυλής που την απαρτίζουν. Τον περιορισμό στον αναγκαίο αριθμό για την ευημερία όλων των αλλοδαπών. Την προστασία των ατομικών και ανθρώπινων δικαιωμάτων τους, την φυλετική τους προστασία, την αποτροπή ανάληψης πολιτικής εξουσίας και την ενίσχυση τους στον αγώνα για δημοκρατία στις χώρες καταγωγής τους. Τέλος αγωνιζόμαστε για την επαναφορά του Ελληνικού ήθους, των παραδόσεων που συνέχουν ψυχικά και πνευματικά την Δημοκρατία μας. Για τις γιορτές και την χαρά μέσα στην κοινότητα, τον έρωτα την φιλία. Αυτός ο αγώνας είναι καλός και αγαθός. Αξίζει να τον δώσουμε!

Ανάπτυξη έξω απο την λογική της παμφορολογίας. Στην δημοκρατία δεν νοούνται οι έμεσοι και άμεσοι φόροι, παρά ώς φόροι πρόσθετης βλακείας, Ούτε νοούνται φόροι επι του εισοδήματος μεγαλύτεροι των φόρων που επέβαλλαν στον Ελληνικό λαό οι Βυζαντινοί και οι Οθωμανοί δυνάστες. Δεν νοείται η ελεύθερη οικονομία παρά ως άναρχη οικονομία, με τράπεζες πωλητές χρέους που οδηγούν σταθερά μόνο στην φτώχεια και την εξαθλίωση. Στην δημοκρατία η οικονομία εδράζεται στην αυτάρκεια την δικαιοτερη αναδιανομή του πλούτου την διέυρυση της μεσαίας τάξης μεσω του εμπορίου.Στην Δημοκρατία η δημοτική αρχικά τράπεζα δανείζει με συμβολικό τόκο ίσο με το ποσό εύρυθμης λειτουργίας της. Δανείζει με συμβολικό τόκο στους οικονομικούς κλάδους με απόφαση της Βουλής και μελέτη των ειδικών Οικονομικών επιτροπών μετά απο επικύρωση στην Εκκλησία του Δήμου. Δανείζει με συμβολικό τόκο στους ιδιώτες κατά περίπτωση και κατ`αξία.  

Οι ενέργειές μας δεν χρειάζονται ούτε κανάλια, ούτε περιοδικά, ούτε εφημερίδες ούτε χρήματα, ή άλλους πόρους παρά την συμμετοχή μας και την θέληση για οργανωτική εργασία. Να στελεχώσουμε επιτροπές με λογικούς ώριμους γηγενείς πατριώτες με δημοκρατικό όραμα που θα εντάξουν άξιους και έμπιστους βοηθούς τους σε κάθε δήμο για την στελέχωση δημοτών και θα επιβλέψουν την κληρώση αρχών ανάμεσα τους. Την λειτουργία της δημοκρατικής διαδικασίας με την εισήγηση δημότη, την μελέτη του απο την  κληρωτή βουλή για την έκδοση προβουλεύματος και την συζήτηση του με πειθαρχία και τάξη εν ορισμένο χρόνο στην εκκλησία του δήμου απο εθελοντές αγορητές για την ψήφιση και παραγωγή νόμων. Αυτή την διαδικασία που θα παιδεύσει πολίτες και την δημιουργία πολιτικής εταιρείας που θα εισηχθεί στο κοινοβούλιο με στόχο την πολιτειακή μεταβολή του συστήματος αποσπώντας την εξουσία απο την  κάστα των πολιτικών στον δήμο. Αυτός ο αργός αλλά μεθοδικός τρόπος κατάληψης της εξουσίας θα ανταγωνιστεί την πρακτική του πλήθους της γκιλοτίνας, ή του  κατευθυνόμενα ακίνδυνου λαού, αλλά και την επιλογή των τάνκς! Και θα ανταγωνιστεί διότι θα αποτελεί οργανωμένο λαϊκό κράτος έτοιμο να αναλάβει την εξουσία, με έκδοση νόμων, λαικά δικαστήρια, ώστε ο στρατός και η  αστυνομία που είναι απο την φύση τους συντηριτικά σώματα, να μην βρεθούν ελείψει άλλης αρχής απέναντι στον λαό στην πρώτη περίπτωση ή να χωριστούν βίαια στην δεύτερη, αλλά κάτω απο το βάρος του δικαίου του λαού να προσχωρήσουν στην λαϊκή βούληση.

Η σημερινή πρακτική της συνάντησης ομάδων, δημιουργίας ιστοσελίδων, έκδοσης πονημάτων, βιβλίων, εντύπων, ομιλιών, απο την φύση των σκοπών και δραστηριοτητων τους δεν μπορει σε καμια περιπτωση  να οδηγησει απο μόνη της σε οργανωση Δήμου. Ενωτικα σχηματα δεν παραγονται απο ετεροκλητες συσπειρωσεις!Τι πολιτικό αποτέλεσμα να περιμένει κανείς απο μια ομαδα που στο καταστατικο της εχει στοχο την διεξαγωγή ερευνών και φιλοσοφικών σπουδών και μιας κρατικά επιδοτούμενης Μ.ΚΟ; Η πολιτική ακινδυνότητα των επιμέρους ομαδων που συνεχίζουν να λειτουργούν με φοβέρες και κορώνες  δεν τρομάζουν καμιά εξουσία. Η μαχητική απειρία των διανοουμενων μας και η ακαδημαϊκή ακαταλληλότητα  φέρνει μόνο την ανοργανωσια που διώχνει τον κόσμο.

Η  αγωγή του νέου πολίτη φανερά δεν μπορεί να προέλθει παρά απο το Κράτος των Δήμων που θα προκύψει απο τον αγώνα ελεύθερα σκεπτόμενων που η κοινωνική οικονομική θέση τους επιτρέπει να επενδύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους στην οργάνωση. Αλλωστε η δημοκρατία σημαίνει συμμετοχή στα κοινά άρα προυποθέτει ελεύθερο χρόνο. Ο αγώνας για δημοκρατία είναι αγώνας για ελεύθερο χρόνο την αρχαία σχόλη όπου ο πολίτης μπορεί να μορφωθεί, να ταξιδέψει, να διασκεδάσει να συμμετέχει στην πολιτική, πέραν των βιοποριστικών ασχολιών του. Ως εκ τούτου όλοι οι εισοδηματίες, οι συνταξιούχοι, οι εύποροι, αλλά και όσοι έχουν διαχειριστεί τον χρόνο τους ωφείλουν να τον επενδύσουν στην οργάνωση των Δήμων για το σύνολο που σήμερα ασφυκτιά στην βιοπάλη που οι εξουσιαστές επιβαρύνουν με ολοένα χειρότερους όρους ώστε να μην σηκώνει κεφάλι.

Η ένταξη στις πολιτικές διεργασίες, οι ρόλοι και οι ευθύνες θα δημιουργήσουν την δημοκρατική ατμόσφαιρα που θα καλλιεργήσει συν τω χρόνω το έμψυχο υλικό της. Οι οργανωτές ωφείλουν αντιληφθούν ότι καλούνται να συμμετάσχουν σε κάτι απαράμιλλα ευγενές. Πρέπει οι νέοι πολίτες να νοιώσουν απαραίτητοι και σημαντικοί! Πρέπει να σχηματίσουν την εντύπωση ότι μπορούν να ανήκουν αν συνεισφέρουν. Οι οργανωτές των Δήμων έχουν χρέος να τονίσουν πόσο απαραίτητη είναι η συμμετοχή στην εξουσία και πόσο θα εκτιμηθεί απο το σύνολο.

 Κάθε συμπεριφορά υιοθετείται για να εξυπηρετήσει ένα σκοπό και εξαρτάται απο την αρχική πεποίθηση. Στον νέο πολίτη πρέπει να αρέσει η συνεργασία για να μην πτοηθεί απο τα αρνητικά σχόλια του περίγυρού του και να μην καμφθούν οι αντιστάσεις απο την προπαγάνδα των κυβερνητικών, να ποθεί την κοινωνική δικαιοσύνη για να μήν επιστρέψει στην πολιτική παραίτηση με την ολιγαρχική εκλογική διαδικασία. Πρέπει να του αναγνωριστεί κάθε προσπάθεια του και η προτροπή να αποδέχεται τις άλλες γνώμες για να αποφασίζει ο ίδιος και όχι οι προκλήσεις για τον εαυτό του ώστε να μην αναλώνεται σε αδιέξοδες εγωϊστικές διαμάχες με τους συμπολίτες του.

Πρέπει να του γίνει γνωστό πως με την συμμετοχή στις Αρχές με τις κληρώσεις θα αποκτήσει θάρρος στον εαυτό του, απο τα αποτελέσματα των αποφάσεων του θα αποκτήσει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και υπευθυνότητα. Διαμορφώνοντας ο νέος πολίτης την πεποίθηση πως είναι υπεύθυνος θα αποκτήσει αυτοπειθαρχία, θα παρουσιάσει οξυδέρκεια και θα επιδείξει επινοητικότητα με σκοπό τον έλεγχο της εξουσίας, την αυτονομία του και την αποδοχή του έργου του απο την κοινωνία.

 Περιγραφικά την θετική ένταξη στην δημοκρατική κοινωνία του νέου πολίτη που ορίζεται απο την θετική συμπεριφορά του που εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό εξαιτίας της αρχικής θετικής πεποίθησης για την αγαθό της δημοκρατίας. Για να επιτευχθεί αυτό είναι απολύτως ουσιαστική η συμβολή εκπαιδευμένων και αφοσιωμένων οργανωτών των δήμων που θα αναλάβουν τον διαφωτισμό,την εκπαίδευση των στελεχών  των πρώτων πολιτικών πυρήνων για την οργάνωση των δήμων όπως αναπτύσεται στο εγχειρίδιο.

Οι συγκεντρώσεις μας λογικά αλλά και εθιμοτυπικά γίνονται  τα Κυριακάτικα πρωϊνά, ώστε να είναι εφικτή η προσέλευση, αρχικά στο περιφερειακό της Ακροπόλεως ώς κεντρικό σημείο για όλους τους οργανωτές. Κατόπιν και μετά την συγκέντρωση και των τριών βοηθών τους ομαδαρχών κάθε ομάδα «πυρήνας» του Δήμου  συγκαλεί συγκέντρωση στον τόπο κατοικίας του οργανωτή». Μετά την συγκέντρωση και των βοηθών των οργανωτών, δηλαδή τεσσάρων «δημάρχων», οι «ομαδάρχες» συγκαλούν την συγκέντρωση των «δημάρχων» τους στον τόπο κατοικίας τους. Τα επόμενα μέλη «Πολίτες» θα εγγράφονται στον σύλλογο με τα κριτήρια του κανονισμού μετά απο σύσταση δύο παλαιότερων μελών ώς ισόβιων «κηδεμόνων» τους.

Αυτή η διαδικασία οργάνωσης θέλει στο πρώτο στάδιο: 10 οργανωτές με 3 βοηθούς-ομαδάρχες ο καθένας τους και αυτή με την σειρά τους 4 βοηθούς-δημάρχους ο καθένας ένα σύνολο 160 οργανωτικά μέλη σε όλη την Αττική.

Το δεύτερο στάδιο που αφορά τους «Πολίτες» απαιτεί μέσα απο τις συγκεντρώσεις, την μέγιστη αξιοποίηση του συνδέσμου, τα κοινωνικά δίκτυα και την επικοινωνία, 10 νέους Πολίτες απο κάθε ένα απο τους 120 Αττικούς Δήμους ώστε οι πυρήνες να προχωρήσουνε στις Κληρώσεις που θα επιτρέψουνε την δημιουργία των απαραίτητων οργάνων για να συγκληθεί η Εκκλησία του Δήμου. Τα καθηκοντα-ευθυνες, νομοθετικά δικαστικα και εκτελεστικα που θα αναλαμβανει καθε Πολίτης θα γίνεται με κληρο για ενιαυσια  θητεια  και ανακλητα.  Με τον ιδιο τροπο που οι ελεύθεροι πρόγονοι μας συστήνανε Πόλη μεσω των συνωκησεων ομορων κωμων. Δημιουργια τοπικου μητρώου με μέτρο την ποιοτητα των μελών κριτήρια το δημοκρατικό ηθος και τον αγωνα για την δημιουργία αισθήματος κοινοτητας που συνέχει  τον δημο με στοχο την αναπτυξη της κοινότητας. Οι δήμαρχοι ώς ετησιοι εκπροσωποι τους εχουν ως μονο μελημα την συνδεση του με τις αλλες  αδελφές κοινοτητες Δήμους της. Με την εμπειρια που θα αποκομιστει αυτο θα οδηγησει στην μεταδοση αυτης της εμπειριας, ηθους και πρακτικης στην συσταση Αμφικτυωνίας γειτονικών Πόλεων και Συμπολιτείας.

Το τρίτο στάδιο θα είναι η  παράλληλη με το καθεστώς διακυβέρνηση και επέκταση του μεγέθους των Πολιτών μελών που πληρούν τις προυποθέσεις. Μέσα από πολιτειακές μεταβολές τολμηρών ηγεσιών που θα συγκρουστούν με το σύστημα διανομής του πλούτου και εξουσίας της ολιγαρχίας, κινημάτων που θα επιλέξουν την ρήξη αυτονομούμενων απο την κρατική μέγγενη και παρασύροντας και άλλα πληθυσμιακά τμήματα ή επαναστατικών κινημάτων που θα αλώσουν μέσω των κοινοβουλευτικών θεσμών τον ίδιο τον κοινοβουλευτισμό όπως έχουμε αναπτύξει στην ‘Λύση στο εκλογικό αδιέξοδο’. Σε κάθε περίπτωση την αποσχιστική φυγόκεντρο των εθνών και κοινωνικών τμημάτων τους θα διαδεχτεί στο νέο περιβάλλον η κεντρομόλος συνάθροιση τους. Για να μην γίνουμε κρέας στις οβίδες τους, να μην συρθούμε έξω απο τα σπίτια μας για να μην υποφέρουμε διώξεις πρέπει να δράσουμε πολιτικά οργανώνοντας τον δήμο έξω απο την κρατική εξουσία.

Θα διαδώσουμε το εγχειρίδιο πολιτικής αυτοργάνωσης γιά την μεταβολή του  πολιτεύματος καθιστώντας  πολέμους και  επαναστάσεις αχρείαστες.

 

 

Νόμοι
Ποινές - Δικαιώματα
Κοινωνική - Οικονομική Πολιτική
Σοφιστική Σχολή
Συνδρομές - Εισφορές


Επιστροφή