ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΩ ΔΟΚΕΙ
ΑΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ



 



Διακύρηξη
Όραμα
Δράσεις
Αρχές
Αξίες
Στόχος
 
Η επανάσταση του Δυτικού Πολιτισμού

 

 

Ο δυτικός πολιτισμός  στάσιμος παλινδρομεί στο αδιέξοδο της ανάπτυξης μέσω εκμετάλευσης του καπιταλισμού, που  δημιούργησε η χριστιανική ηθική της επιβολής και επέκτασης. Έχει προ πολλού διασπαθήσει την Ελληνική του κληρονομιά και ο ίδιος δεν μπορεί παρά να εμπορευτεί  την τεχνολογία του ή να διεξάγει πόλεμο.

Ως συνέπεια αυτού του ηθικού μαρασμού η φτωχοποίηση των λαών του απεικονίζεται δραματικά στους διαρκώς μειούμενους αριθμούς γεννήσεων της λευκής φυλής που σταδιακά εξαφανίζεται απο το ανθρώπινο γένος. Φυλή που συγκέντρωσε το μίσος και τον φθόνο όλης της ανθρωπότητος με την δυναστική της συμπεριφορά, επιτυγχάνοντας να συγκεντρώσει την παγκόσμια μομφή έχοντας στο ενεργητικό της, σταυροφορίες, προσηλυτισμούς, δουλοπάζαρα, αποικιοκρατίες, ιμπεριαλισμούς, οικονομικές εξαρτήσεις και σύγχρονες στρατιωτικές παρεμβάσεις.

Σε αυτό το χρονικό σημείο η Δύση επιτιθέμενη στον Ελληνικό λαό συνειδητά επιλέγει την μητροκτονία οδηγώντας τον σε εξαθλίωση και βιολογικό μαρασμό, απώλεια της εδαφικής κυριότητος και ασφάλειας, ίσως υποσυνείδητα έτσι να απαιτεί κάποιο κρυμμένο πλούτο για να συνεχίσει την άφρωνα πορεία της. Η Αναγέννηση στο δυτικό πολιτισμό θεμελιώθηκε στην Ελληνική κληρονομιά και όταν αυτή εξαντλήθηκε, αυτός επιτέθηκε στα πολιτιστικά σεντούκια του Βυζαντίου για να τραφεί απο την καλά φυλαγμένα Ελληνική λεία και να επιτύχει τον Διαφωτισμό.  Τι έχουμε ακόμα λοιπόν απο το παρελθόν μας που δεν δώσαμε, που δεν  το κλέψανε για να συνεχίσει αυτή η αχάριστη λευκή φυλή την πορεία της; Tί λείπει απο τον Δυτικό πολιτισμό ώστε να βρεί τον δρόμο του και κατέχουμε εμείς; Tί ασυνείδητα ζητάει απο εμάς που  δεν μπορεί να παράξει;

Ένας νέος διαφωτισμός χρειάζεται να διαλύσει τα σκοτάδια των νέων Δογμάτων. Αυταρχικών και αυθαίρετων δογμάτων που καλούνται να αντικαταστήσουν  με σπουδή τα παλαιότερα για να βάλουν τάξη στην αταξία που τα ίδια δημιούργησαν απο τούς σύγχρονους δογματικούς φορείς και εκπροσώπους της ολιγαρχίας. Το Δόγμα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης είναι η άτυπη παραδοχή της αποτυχίας της ολιγαρχίας να ποιμάνει τα έθνη. Μόνη λύση η ύπουλη καταφυγή στην γενοκτονία των εθνών για να απαλλαγεί απο τις ευθύνες της. Η ολιγαρχία έφτασε στο σημείο καμπής της ηθικής πορείας που  καθόρισε ο μονοθεϊσμός της. 

Ένας νέος διαφωτισμός ζητείται να εκπεμφθεί απο την Ελλάδα στην Δύση για τον Κόσμο. Και εδώ καλούμαστε να διακηρύξουμε πως η Δύση πήρε τον πλούτο της Ελλάδος και όχι τις πλουτοπαραγωγικές της πηγές. Πήρε και αντέγραψε τον πολιτισμό αλλά όχι την γεννησιουργό αιτία. Θαύμασε τα αγαθά της αλλά πίστεψε εσφαλμένα πως μπορεί κάλλιστα να αντιγράψει. Όπως όμως δεν κατόρθωσε να φτιάξει πραγματικό Παρθενώνα δεν κατάφερε να φτιάξει πραγματική Δημοκρατία. Έμεινε στις φόρμες και του τύπους αλλά αγνόησε τα μαθηματικά και την φυσική πίσω απο αυτούς. Επέλεξε τις λέξεις αλλά αδιαφόρησε για τις έννοιες, και αυτή η ηθική δεν ήταν η Ελληνική ηθική..Ποιά είναι λοιπόν αυτή; Tί χάσαμε, τι ξεχάσαμε;

Χάσαμε και ξεψάσαμε την ένθεη φυλετική, οικολογική, άνευ αντιπροσώπων Ισοκρατία των Εθνών που αυτόνομα συνασπίζονται σε Ομόσπονδα Κοινά.

 Η Πολυαρχική θρησκεία στην Ισότητα Θεών και Θεαινών, δίδασκει την Ισονομία σους ανθρώπους, στην Κλήρωση των Θεϊκών δικαιοδοσιών την κλήρωση των Αρχών, στα Συμβούλια των Θεών την Ισηγορία, στην Θεική Τιμωρία την ανθρώπινη συνέπεια και τον έλεγχο. Ο πολίτης κληρώνεται στα Ιερατικά αξιώματα της πόλεως του, ιερουργεί άνευ μεσολαβητών στον οίκο του.  Ούτως γαλουχείται στην επικοινωνία με το Θείο άνευ αντιπροσώπου άρα στην υπευθυνότητα και την παρρησία που απαιτεί η κλήρωση των αξιωμάτων. Θρησκεία που τον εξυψώνει ποιοτικά καλλιεργώντας το ήθος που απαιτούν τα αξιώματα που τυχόν θα κληρωθεί να υπηρετήσει με θάρρος και ευθύνη.

Δεν προτρέπουμε ούτε αποτρέπουμε επιλογές. Φωτίζουμε τα γεγονότα ώστε να αποφευχθούν λάθη και να μειωθούν οι συνέπειες απο πειραματισμούς. Ο τροχός της Δημοκρατίας έχει εφευρεθεί. Εμείς μένει να τον κυλίσουμε.

Οι μεταρυθμίσεις  στον κοινοβουλευτισμό, σκοπεύουν στην διατήριση αυτού του πολιτικού μοντέλου της αντιπροσώπευσης, δηλαδή στην διατήριση της εξουσίας των επαγγελματιών της πολιτικής και κατά συνέπεια της οικονομικής ολιγαρχίας που υπηρετούνε. Είναι κατανοητό πως Πολιτειακή Μεταβολή δηλαδή μεταφορά εξουσίας στον λαό, στο πλήθος, δεν μπορεί να προέλθει απο αυτό το ολιγαρχικό πολιτικό όργανο.

Η επανάσταση για την Δημοκρατία όπως αναπτύξαμε στο έργο «Πολιτειακή Μεταβολή ή επανάσταση» ούτε επιθυμητή είναι αφού ο διχασμός που επιφέρει είναι το αντίθετο απο την συναίνεση που απαιτεί ο συμμετοχικός χαρακτήρας της, αλλά ούτε και εφικτή είναι εξαιτίας της αλλοτρίωσης του έμψυχου δυναμικού και την σημερινή ισχύ της διεθνούς κρατικής καταστολής. Στην Δημοκρατία υποχρεωτικά τα μέσα ταυτίζονται με τον σκοπό, άρα η πολυαρχία πρέπει να προηγηθεί της κατάληψης της εξουσίας με σκοπό την πολυαρχία.

Η οργάνωση των πυρήνων της, δηλαδή των ίδιων των Δήμων, να προηγηθεί της ανάληψης εξουσιών απο τους Δήμους για μπορεί να πείσει για τους σκοπούς και τις προθέσεις της εξουσίας στον λαό. Οι πολυπρόσωπες ετήσιες ανακλητές Αρχές των Δήμων να συσταθούν για να αντιμετωπίσουν τα ύπουλα μέσα των εκβιασμών, των απειλών του χρηματισμού και της λάσπης που μετέρχονται τα ολιγαρχικά καθεστώτα σε κάθε ανατρεπτική  για το καθεστώς τους δράση και όχι να τις ευαγγελίζονται.

 Η επανάσταση της Δημοκρατίας, η ανάστασή της είναι η σύσταση της στην πράξη και όχι στις εξαγγελίες. Η επανάσταση οργανώνεται δεν αναγγέλεται. Η οργάνωση προσφέρει ασφάλεια και η δημοκρατική της δομή την δύναμη των αριθμών. Άλλωστε όσοι  γνωρίζουν τα βασικά των επαναστάσεων γνωρίζουν  πως : « Οι επαναστάσεις που ανακοινώνονται είναι καταδικασμένες να μην γεννηθούν ποτέ !» 

 Η Πολιτειακή Μεταβολή όμως δεν θα έρθει ποτέ απο το καθεστώς και η βίαια επανάσταση δεν τείνει στην Δημοκρατία. Ωφείλει να προηγηθεί η αυτοοργάνωση των Δήμων με εγγραφή Πολιτών  στο Μητρώο του απο επαναστατική ηγετική πρωτοβουλία, με σαφή χαρακτηριστικά και καθορισμένες ποιότητες στή βάση Δημοκρατικού Κανονισμού. Να ακολουθήσει κλήρωση Αρχών και σύσταση Εκκλησίας του Δήμου που θα νομοθετεί και θα δικάζει.

Δημιουργία πολιτοφυλακής που συναποτελεί την εθνοφυλακή και διοικείται απο εκλεγμένη στρατιωτική ηγεσία τμήμα της εθνικής. Η Κληρωτή Βουλή της κάθε πόλεως να προπαρασκευάζει νομοθεσία απο τις εισηγήσεις πολιτών για διαβούλευση στην εβδομαδιαία Κυριακάτικη Εκκλησία του Δήμου όπου δια της Πρυτανείας της συναποτελεί τμήμα της Εθνικής Βουλής με ανακλητά ενιαύσια μέλη.

Αυτή η επαναστατική οργάνωση πρέπει παράλληλα να εκπροσωπηθεί στο κοινοβούλιο της ολιγαρχίας με τους αμεσοδημοκρατικούς της όρους όπως αναλύσαμε στο έργο μας «Η δική μας επανάσταση-η λύση στο εκλογικό αδιέξοδο» για  να κατακτηθεί το κοινοβούλιο, να μεταβληθεί το Σύνταγμά του και τα σώματα ασφαλείας να υπαχθούν στην Βουλή των Εκκλησιών των Πόλεων. Να περάσει η πολιτική εξουσία απο το κοινοβούλιο στην Εκκλησία του Δήμου και η δικαστική απο τα επαγγελματικά δικαστήρια στα λαϊκά!

Για να σταματήσει  η σημερινή γενοκτονία, να αποφευχθεί η αυριανή αιματοχυσία, οι δυνάμεις του Στρατού και της Αστυνομίας να υπαχθούν στην υπηρεσία του λαού δια του ανώτερου θεσμικού Πολιτειακού οργάνου της  Εκκλησίας του Δήμου.  Κάθε έκνομη ολιγαρχική αντίδραση θα καμθεί πιά απο την Πολιτεία και τα όργανά της και όχι απο τον άοπλο λαό, αφού η λαϊκή πολιτοφυλακή θα ενσωματώσει τα υπάρχοντα σώματα ασφαλείας μετά την Συνταγματική αναθεώριση και νομότυπα θα επιβληθεί δια της κυβερνητικής πλειοψηφίας.

Όπως αναπτύξαμε στο «Η δική μας επανάσταση-Η Λύση στο εκλογικό αδιέξοδο» η κυβερνητική πλειοψηφία θα προέλθει όταν τα κληρωτά απο την βάση, ετήσιας θητείας μέλη του  κόμματος που θα εκφράζουν τις πολιτικές θέσεις του λαού δια των δημοψηφίσμάτων που θα διενεργεί το ίδιο το αμεσο-Δημοκρατικό κόμμα την κερδίσουν.

Δεν αποτελεί ουτοπία να πλειοψηφίσει το κόμμα που οι θέσεις του είναι οι αποφάσεις του λαού που εβδομαδιαία συνέρχεται στην εκκλησία του δήμου. Δεν αποτελεί ουτοπία να πλειοψηφίσει ένα κόμμα που οι βουλευτές του βάση καταστατικού είναι κληρωτοί απο τον λαό βάση του καταστατικού του και ελέγχονται απο την εκκλησία του δήμου που εκπροσωπούν κοινοβουλευτικά με διάρκεια λήξης του κόμματος την ημέρα που θα παραδώσει την εξουσία σε αυτήν.

Καλούμαστε να κυλήσουμε τον τροχό της Δημοκρατίας και όχι να τον επανεφεύρουμε. Αυτό  το θεάρεστο έργο να επαναστήσουμε το Δίκαιο στις ανθρώπινες υποθέσεις αποτελεί την Ελληνική παρακαταθήκη και την τελευταία προίκα που μπορούμε να προσφέρουμε στον ανθρώπινο Πολιτισμό που οδεύει σήμερα τυφλωμένος στον αφανισμό του.

 

 

ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΩΝ 

 

 

Νόμοι
Ποινές - Δικαιώματα
Κοινωνική - Οικονομική Πολιτική
Σοφιστική Σχολή
Συνδρομές - Εισφορές


Επιστροφή