ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΩ ΔΟΚΕΙ
ΑΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ






Διακύρηξη
Όραμα
Δράσεις
Αρχές
Αξίες
Στόχος

                         ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

    Διακηρύσσουμε την επανασύσταση της Εκκλησίας των Ελεύθερων πολιτών.
    Διακηρύσσουμε την επανάσταση των Ελληνικών θεσμών και οργάνων των αυτοδιαχειριζόμενων Πόλεων Κρατών.
    Διακηρύσσουμε το μοντέλο του πειθαρχημένου στους θεσμούς ελεύθερου ανθρώπου.
    Γνωστοποιούμε ότι ο παρών εικονικός τόπος αποτελεί μόνο σημείο επικοινωνίας και καταγραφής νέων πολιτών και σε καμία περίπτωση αυτοσκοπό. Αποτελεί εργαλείο διαχείρισης των δημοκρατικών λειτουργιών και προβολής των πολιτικών θέσεων της Εκκλησίας των Δήμων.
    Ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος Κράτος των Δήμων Εκκλησία των Πολιτών θα διανύσει τρία στάδια. Ένα προπαρασκευαστικό στην διάρκεια του οποίου θα εντάσσονται οι νέοι πολίτες στον Δήμο την Τριττύα και την Φυλή ανάλογα με τον τόπο κατοικίας τους, μετά την αποδοχή τους από δύο ανάδοχους πολίτες. Το δεύτερο στάδιο θα σηματοδοτηθεί από την προκήρυξη εκλογών αρχών και κληρώσεων εξουσιών. Το τρίτο στάδιο από την άσκηση των δημοκρατικών λειτουργιών δια ζώσης σε κλειστό χώρο κατά τους χειμερινούς μήνες και σε ανοικτό τους θερινούς ενώπιον της ευρύτερης κοινωνίας. Αρχικά οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με μέλη του Δήμου και της φυλής τους καθώς και των άλλων φυλών με σκοπό την σύναψη φιλικών σχέσεων και ενδυνάμωση δεσμών. Οι πολίτες μετά την αποδοχή των όρων του Δημοκρατικού Κανονισμού και την ορκωμοσία ενώπιον των αναδόχων του θα επιλέγουν το όνομα της αρεσκείας τους και θα είναι γνωστοί από τον Δήμο και την Φυλή που ανήκουν. Θα αποστέλλουν άρθρα με γνώμες ιδέες και σκέψεις για την εύρυθμη λειτουργία του συλλόγου Κράτος Δήμων της πόλης των Αθηνών. Θα λαμβάνουν  εβδομαδιαία μαθήματα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας ομιλίας από την σχολή Σοφιστικής για την εκπαίδευσή τους στην πολιτική συμμετοχή. Η πολιτική εκπαίδευση στην σχολή Σοφιστικής θα συντελεί στην απόκτηση δημοκρατικών εφοδίων για ενίσχυση της ατομικής συμμετοχής.  Κύριο μέλημα τους θα είναι η γνωστοποίηση της ύπαρξης του χώρου αυτού σε φίλους γείτονες και γνωστούς με σκοπό την ενδυνάμωση του Δήμου και της Φυλής τους. Με το πέρας του σταδίου αυτού και ικανοποιητικού αριθμού Δημοτών σε κάθε φυλή θα προκηρυχτούν εκλογές και κληρώσεις από τους Φυλοβασιλείς σύμφωνα με τον Κανονισμό των Δημοκρατικών λειτουργιών του Κράτος Δήμων Εκκλησία των Αθηναίων Πολιτών. Θα λειτουργήσει άμεσα η Αγορά με την Εκκλησία του Δήμου την Βουλή την Ηλιαία και τον Άρειο Πάγο. ‘Όταν η αυτοδιοικούμενη πόλη φτάσει σε ικανοποιητικό βαθμό εμπέδωσης των ρόλων θα λειτουργήσει ανοικτά στο Βήμα της Πνύκας. Από το σημείο αυτό θα παρθούν ενέργειες μετάδοσης και διάδοσης των Δημοκρατικών τρόπων, σε κάθε πόλη της Ελλάδος ως γεωγραφικό χώρο, και η επανασύσταση της Βουλής των Δήμων προσαρμοσμένων στα έθιμα και τις ιδιοσυγκρασίες του τόπου.
    Σκοπός είναι η δημιουργία Ελληνικής Συμπολιτείας με μέλη κυρίαρχες Πόλεις Κράτη.
    Δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε εικονικές λαοκρατικές αγορές και πραγματικά οχλαγωγικά πηγαδάκια της βοής και των κραυγών. Αρνούμαστε τον τύπο του ελευθεριακού φωνακλά δημαγωγού και του ανοργάνωτου θορυβώδους απείθαρχου όχλου. Δι αυτό αποκλείουμε και την σκέψη ακόμα δημιουργίας «φόρουμ» ή την σύγκλιση Εκκλησίας πριν την ανάδειξη αρχών και οργάνων σύμφωνα με τους αρχαίους τρόπους, νόμους και θεσμούς. Αρνούμαστε την λαοκρατία και τα παράγωγά του φθόνου της ισοπέδωσης και αναρχίας.
    Δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε «σχολές» απόλυτων ιδεών, από αυτόκλητους δασκάλους προς άγρα οπαδών. Αρνούμαστε τον τύπο του αυταρχικού γνώστη και των πειθήνιων οπαδών. Δι αυτό κάθε αρχή είναι πολυπρόσωπη αιρετή και ανακλητή και διαρκώς επικυρωτέα από το σύνολο των πολιτών. Αρνούμαστε την τυραννία και τα παράγωγά της οκνηρίας της απελπισίας και την δουλικότητας.
    Δηλώνουμε την αντίθεσή μας σε παρασκηνιακές υστερόβουλες ομάδες ιδίων συμφερόντων και σκοπών. Αρνούμαστε το μοντέλο της οιασδήποτε «άριστης» παρέας και της ηθικής της κλίκας. Δι αυτό η σύνθεση των Φυλών, η διαδικασία εκλογής των Αρχών και ο τρόπος άσκησης εξουσίας αποκλείει τοπικιστικές τάσεις, οικονομικές παρεμβάσεις και προσωπικές επιρροές. Αρνούμαστε την ολιγαρχία και τα παράγωγά της έπαρσης, του ανταλλάγματος και της εκμετάλλευσης.
    Προς αυτόν τον σκοπό κάθε Πολίτης του Κράτος Δήμων ΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΡΧΕΤΑΙ. Κάθε δικαίωμά του απορρέει από ένα πολιτικό ρόλο και κάθε απολαβή έχει διάρκεια όσο και ο ρόλος αυτός. Η ευθύνη επιμερίζεται ατομικά και όχι συλλογικά και τα δίκαια του ενός μπορούν να σταθούν απέναντι στην θέληση του συνόλου.
    Στον χώρο αυτό της Δημοκρατίας εκπαιδεύεται ο ενεργός πολίτης σε αντιδιαστολή με τον απαθή ιδιώτη των ημερών. Δημιουργείται ο λογικός πειθαρχημένος οπλίτης-πολίτης σύμφωνα με τους αρχαία ειωθότα και νομιζόμενα. Επαναφέρεται ο κοινωνικός μηχανισμός παραγωγής του ισορροπημένου κοινωνικού και πολιτικού όντος που λέγεται άνθρωπος. Στον χώρο αυτό της Δημοκρατίας διαλύεται ο απαθής ιδιώτης που απαρτίζει το άθλιο χειραγωγούμενο πλήθος και τις «άριστες» κλίκες των απατεώνων. Στον χώρο αυτό της Δημοκρατίας αχρηστεύονται οι μηχανισμοί υποταγής και παραγωγής βλακείας που συνθέτει τα ποίμνια προς εκμετάλλευση. Στον χώρο αυτό της Δημοκρατίας επαναφέρονται οι μηχανισμοί αυτονομίας αυτοδικίας αυτοτέλειας που παράγουν τα αγαθά της ισονομίας, ισηγορίας και ισοκρατίας, και μορφοποιούν τον ωραίο, λογικό, και αληθινό άνθρωπο.
    Το Κράτος Δήμων Εκκλησία των Πολιτών καταδιώκει την μισαλλοδοξία όπως καταδιώκει και την ανοχή σε αυτήν. Διώκει αμείλικτα κάθε ολοκληρωτική στάση και συμπεριφορά όπως και κάθε απαθή αδρανή στάση ανοχής. Προωθεί τον διάλογο ως αρχή κατανόησης των θέσεων της έτερης άποψης και απονομής του δικαιώματος του λόγου. Δεν διαλέγεται με απόψεις στάσεις και συμπεριφορές που την υπονομεύουν κάνοντας χρήση της διαλλακτικότητας. Απαγορεύει τον διάλογο σε αυτούς που απαγορεύουν αυτήν την ύψιστη αρχή. Δεν διαλέγεται με τους αδιάλλακτους. Δεν ανέχεται αυτούς που δεν την ανέχονται. Η δημοκρατία τότε κάνει πόλεμο.
    Το Κράτος Δήμων Εκκλησία των Πολιτών μέσα από την παραγωγή ψηφισμάτων και Νόμων για πολιτικά κοινωνικά και οικονομικά ζητήματα, την κοινοποίηση σε κρατικούς και μη φορείς σε διεθνείς οργανισμούς και την ευρεία δημοσίευση στο τύπο επιζητεί την μετατροπή της κοινωνίας. Η δημιουργία της Ελληνικής Συμπολιτείας αποτελεί την συνέχιση του πρότυπου θεσμού της Συμπολιτείας στα αυθεντικά πλαίσια ως σύστημα δικαιότερης διαχείρισης των ανθρώπινων κοινωνιών. Το πρότυπο σύστημα της Συμπολιτείας ελεύθερων πόλεων δεν αποτελεί εναλλακτική λύση ούτε σωσίβιο για τα ελλιπή πολιτικά συστήματα. Είναι κοινωνικό κεκτημένο αγώνων χιλιάδων ετών, ενός υπερήφανου, πρωτοπόρου Έθνους. Είναι το μόνο δίκαιο σύστημα διακυβέρνησης των ανθρώπινων κοινωνιών.
    Στον αγώνα για πολιτική επιβίωση δεν έχουμε να πολεμήσουμε μόνο ολοκληρωτικά καθεστώτα πρακτικές και αντιλήψεις αλλά και τα κακέκτυπα και τις απομιμήσεις της Δημοκρατίας που για αιώνες την σπιλώνουν και την δυσφημούν. Στην μάχη αποκάθαρσης του ονόματος και της έννοιας της δημοκρατίας και την απόδοσής της στην κοινωνία θα αποδείξουμε ότι είμαστε ικανοί να την πραγματώσουμε και να την κληροδοτήσουμε στις επόμενες γενεές.
    Δηλώνουμε με πίστη στους αρχαίους τρόπους και με σεβασμό στους προγόνους ότι η καρδιά της Δημοκρατίας χτυπάει ξανά. Ο φοίνικας ανασταίνεται μέσα από τις στάχτες του.

 ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΩΝ ΠΟΛΕΩΣ ΑΘΗΝΩΝ-10 ΦΥΛΟΒΑΣΙΛΕΙΣ



Νόμοι
Ποινές - Δικαιώματα
Κοινωνική - Οικονομική Πολιτική
Σοφιστική Σχολή
Συνδρομές - Εισφορές


Επιστροφή