ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΩ ΔΟΚΕΙ
ΑΡΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ



 



Διακύρηξη
Όραμα
Δράσεις
Αρχές
Αξίες
Στόχος
 
Democratia- Nomina Nuda Temenus?

 

Είναι οι ζωντανοί που δίνουν ψυχή σε μια ιδέα, ειδάλως αυτή καταλήγει κενή νοήματος.

Η προσευχή δια της θυσίας εμψυχώνεται, η εκκλησία του δήμου μέσω της συγκέντρωσης των ελεύθερων πολιτών αποκτά ζωή. Ο ύμνος  κατευθύνει την ευχή στο Πνευματικό Κόσμο, το ψήφισμα τον νόμο στον Λαό.

Χωρίς ελεύθερους δεν υπάρχει δημοκρατία. Ποιός είναι όμως ο ελεύθερος άνθρωπος πραγματικά; Λέγεται άνθρωπος αυτός που ανελλίσει τον λόγο, άνω θρώσκει την όψη, και μπορούμε να δούμε πώς απαραίτητα εικονίζεται μια πνευματική πορεία που αυτομάτως αποκλείει δισεκατομύρια απο τον ορισμό αυτό. Ο άνθρωπος είναι πολιτικό όν, το μόνο που δια του λόγου πολιτεύεται εκφράζοντας την ιδιωτική του στάση και συνήθεια, εκφράζοντας δηλαδή τό έθος δημοσίως. Αφού ηθική ορίζεται ως ιδιωτική πολιτική τότε η πολιτική είναι η δημόσια ηθική κατά τον Αριστοτέλη.

Αυτή η δημόσια εκφορά της ηθικής του πολιτικού όντος, απαιτεί ασφαλώς το θάρρος της γνώμης, την παρρησία, αλλά προπαντώς να είναι πρωτίστως κοινωνικό όν, δηλαδή να έχει εμπιστοσύνη στους ανθρώπους επιδεικνύοντας αίσθημα εγγύτητας και φιλίας. Αν λοιπόν χαθεί και η κοινωνικότητα τότε παύει και το κοινωνικό στοιχείο, με αποτέλεσμα να απειλείται η επιβίωση του είδους, αφού το αγελαίο ένστικτο στον άνθρωπο είναι απαραίτητο και για το ένστικτο της αναπαραγωγής και της αυτοσυντήρισης. Με απλά λόγια ό άνθρωπος σαν είδος μόνος του δεν επιβιώνει.

Σήμερα στον δυτικό τουλάχιστον κόσμο αυτά τα τρία ένστικτα συντηρούνται στην βάση των ανταλλακτικών σχέσεων του εμπορίου, διατηρώντας την κοινωνία μέσα στο πλέγμα της ανάγκης προϊόντων και υπηρεσιών με το όποιο υλικό ηθικό ή ψυχικό τίμημα. Αυτή η αναγκαστική  κοινωνικότητα δεν θα χαθεί ποτέ, γιατί οι δειλοί ήταν και είναι  πάντα περισσότεροι. Αυτοί οι φύσει   δούλοι  θα συνυπάρχουν για  να αυτοσυντηρηθούν και να στηρίξουν κάθε εξουσιαστικό σύστημα πάνω τους. Και αυτό θα γίνεται εως ότου μάθουν την ελευθερία απο την γέννησή τους, σαν έξη, συνήθεια φυσική. Τότε όταν η ελευθερία θα συνιστά την ηθική τους στάση, θα τους προσδώσει το θάρρος να την εκφράσουν δημόσια ενισχύοντας τις αποφάσεις του δήμου πρός το ορθότερον.

Οι συγκεντρώσεις μας και εθιμοτυπικά και λογικά θα γίνονται μόνο τα Κυριακάτικα πρωϊνά, ώστε να είναι εφικτή η προσέλευση, αρχικά στο περιφερειακό της Ακροπόλεως ώς κεντρικό σημείο για όλους τους οργανωτές «φυλοβασιλείς». Κατόπιν και μετά την συγκέντρωση και των τριών βοηθών τους «Τριττυάρχων», κάθε ομάδα «πυρήνας» του Δήμου θα συγκαλεί συγκέντρωση στον τόπο κατοικίας του «φυλοβασιλέα». Μετά την συγκέντρωση και των βοηθών των τριτυάρχων, δηλαδή τεσσάρων «δημάρχων», οι «τριτυάρχες» θα συγκαλούν την συγκέντρωση των «δημάρχων» τους στον τόπο κατοικίας τους. Τα επόμενα μέλη «Πολίτες» θα εγγράφονται στον σύλλογο με τα κριτήρια του κανονισμού μετά απο σύσταση δύο παλαιότερων μελών ώς ισόβιων «κηδεμόνων» τους.

Αυτή η διαδικασία οργάνωσης θέλει στο πρώτο στάδιο: 10 οργανωτές με 3 βοηθούς ο καθένας τους και αυτή με την σειρά τους 4 βοηθούς ο καθένας σύνολο 160 οργανωτικά μέλη σε όλη την Αττική.

Το δεύτερο στάδιο που αφορά τους «Πολίτες» απαιτεί μέσα απο τις συγκεντρώσεις, την μέγιστη αξιοποίηση του συνδέσμου, τα κοινωνικά δίκτυα και την επικοινωνία, 10 νέους Πολίτες απο κάθε ένα απο τους 120 Αττικούς Δήμους. (Βλ χάρτες) ώστε οι πυρήνες να προχωρήσουνε στις Κληρώσεις που θα επιτρέψουνε την δημιουργία των απαραίτητων οργάνων για να συγκληθεί η Εκκλησία του Δήμου.

Το τρίτο στάδιο θα είναι η  παράλληλη με το καθεστώς διακυβέρνηση και επέκταση του μεγέθους των Πολιτών μελών που πληρούν τις προυποθέσεις.

Αυτός ο αργός αλλά μεθοδικός τρόπος κατάληψης της εξουσίας θα ανταγωνιστεί την πρακτική του πλήθους της γκιλοτίνας, ή του  κατευθυνόμενα ακίνδυνου λαού, αλλά και την επιλογή των τάνκς! Και θα ανταγωνιστεί διότι θα αποτελεί οργανωμένο λαϊκό κράτος έτοιμο να αναλάβει την εξουσία, με έκδοση νόμων, λαικά δικαστήρια, ώστε ο στρατός και η  αστυνομία που είναι απο την φύση τους συντηριτικά σώματα, να μην βρεθούν ελείψει άλλης αρχής απέναντι στον λαό στην πρώτη περίπτωση ή να χωριστούν βίαια στην δεύτερη, αλλά κάτω απο το βάρος του δικαίου του λαού να προσχωρήσουν στην λαϊκή βούληση.

Οι ενέργειές μας δεν χρειάζονται ούτε κανάλια, ούτε περιοδικά, ούτε εφημερίδες ούτε χρήματα, ή άλλους πόρους παρά την συμμετοχή μας και την θέληση για οργανωτική εργασία.

Ο σύλλογος μας έχει φροντίσει για όλες τις τυπικές διαδικασίες και τη διαχείριση των εργασιών μας, ενώ υλοποιεί καθημερινά το ιδεολογικό και πρακτικό υπόβαθρο με την βοήθεια έργων, αλλά και σύγχρονων εργασιών προς την λαική κυριαρχία και αυτοθέσμισης στην Πόλη, με την γεωγραφική έννοια τώρα, που την γέννησε.

Γνωρίζουμε καλά τις έξεις των νεοελλήνων, τα κακά που μας διακατέχουν απο κληρονομικά βάρη γενεών που δημιούργησαν μια ιδιαίτερη φίλαυτη και ατομικιστική φύση. Γνωρίζουμε πιά καλά στο μεδούλι μας πόσο μεγάλο είναι το κόστος αυτής της ιδιωτείας, που φτάνει μέχρι τα όρια της φτωχοποίησης του λαού, της δημογραφικής του εξαφανίσεως, του άμεσου κινδύνου αλλοίωσης του έθνους, του κινδύνου αμέσου υποδουλώσεως μέσω προδοσίας των καθεστωτικών.

Έτσι δεν έχουμε τον χρόνο να χαιδέψουμε αυτιά, αλλά και γιατί δεν πουλάμε τίποτε, ούτε ζητάμε ψήφους. Και αφού δεν ζητάμε χρήματα, ούτε ψήφους ή εθελοντική εργασία, δεν έχουμε ανάγκη να παραπλανήσουμε, δηλαδή να γίνουμε απατεώνες για τον σκοπό μας, να κοροϊδέψουμε ή να χρησιμοποιήσουμε άλλες γνωστές αήθεις πρακτικές.

Απο τον κανονισμό λειτουργίας και το καταστατικό του συλλόγου, τέτοια ζητήματα θα αποφασιστούν μόνο μετά την κλήρωση αιρετών αρχόντων διάρκειας ενός έτους που λογοδοτούν στην εκκλησία του δήμου, και όταν η τελευταία πάρει τέτοιες αποφάσεις με μορφή ψηφίσματος. Άρα αυτό που μένει είναι η δια ζώσης παρουσία των Δημοκρατών για την οργάνωση μας στην Αθήνα. Έχουμε πεί πώς το μοντέλο της Αχαικής Συμπολιτείας σε Εθνικό επίπεδο είναι το πρότυπο των σοφών προγόνων μας το σημείο που η δημοκρατική άλυσσος κόπηκε απο τους κατακτητές μας, αλλά πρέπει πρώτα να επαναστηθούν οι Πόλεις. Οι Πόλεις με την ένοια των Πολιτών και όχι την φεουδαρχική του μεσαίωνα που αφορούσε τειχισμένους τόπους.

Θέλουμε λοιπόν όσοι έχουν την πολιτική βούληση πρίν το επόμενο κάλεσμα που θα λάβει χώρα σύντομα, να επικοινωνήσουν μέσω εμαιλ μέ το σύνδεσμο για να αναλάβουν ρόλους οργάνωσης.

Η παλαιά Δημοκρατία δεν υπάρχει πιά. Εμείς κρατάμε γυμνά ονόματα...;

 

 

ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΜΩΝ

Νόμοι
Ποινές - Δικαιώματα
Κοινωνική - Οικονομική Πολιτική
Σοφιστική Σχολή
Συνδρομές - Εισφορές


Επιστροφή